torsdag 28 juni 2012

Jaha,ska väl skriva några rader om mina dagar away:O)
Haft det underbart i Järvsö,nja efter allt slit med gräsmattan förstås!
När jag kom upp så var jag färdig att sälja vårat hus och aldrig mera återvända,men efter att ha krattat HELA tomten samt klippt tre ggr så började det se hyfsat ut,med blåsor i händerna och en rygg som knappt ville stå upprätt så beslöt jag mig för att ta tillbaka försäljningen:O)
Hade en underbar midsommar med våra vänner Lutkemanns med sill lunch,dans kring midsommarstången,jordgubbstårta,grillning och en mysig kväll,hann med marknad under helgen och många härliga skratt!
Sen i veckan så drog tjejerna och jag till min mormorsom nu är 93 år,mös några dagar och hann få rå om henne,ätit gott och hunnit med att spela en massa kort,får ju passa på att umgåss medans tiden finns,ska inte ta ngt för givet och mormor har blivit "gammal" nu på slutet!
I natt så kommer syrran med familj och sen så är det full rullemed pigg 1 åring i huset,så tjollahopp vad roligt vi ska ha:O)
Kramen

Inga kommentarer: