fredag 23 november 2012

Å nu så kommer julkänslorna krypande och börjar att riva i mig...Ni som känner mig vet ju hur mkt jag älskar advent och jul!
Minns jularna hemma när jag var liten,kan om jag stannar upp tom känna lukten hemma i Sporrsjönäs och därför så vill jag att mina barn oxå ska kunna minnas deras barndomsjular...
Då vi kommer att åka till syrran nästa helg så kommer jag att förbereda det mesta i helgen och under veckan,så när vi kommer hem på söndagen så är det bara att sätta upp stakarna och stjärnorna.
Gardiner,tomtar och allt ska redan vara uppe och på Tisdag kväll ska jag köpa julblommorna så att det verkligen är 1 advent på söndagen:O)
Idag så har jag bakat en saffranskaka och även en ananaspaj till em fikat, 6 barn kommer hem med skolbussen och min kompis Maria C kommer på em fika.
Kramen

Inga kommentarer: