fredag 1 februari 2013

Två bilder från förra året:O)
 
Solen skiner och jag blir helt hysterisk då jag ser allt damm,tror jag bara går ut och stänger dörren och skiter i detta och bara njuter av nuet....dammet ligger ju kvar!
Vart till tandläkaren och nu så gör det såååååååååååå ont,bedövningen har släppt men det finns ju lindring för det och så hoppas vi att vi slipper en remiss till Akademiska och tandop,jag är ju livrädd för tandläkare så det får ske under narkos i såfall....så det så!!!!
Väntar snart hem mina go tjejer från skolan och då ska jag ge dom mellis för vid 14.00 så drar bilen till Järvsö med A,tjejerna och Moas kompis Karin i,en helg med skidåkning:O)
Jag är ju med i programrådet i våra bygdegårdsförening och vi har aktiviteter ikväll och i morgon,så för mig blir det jobb och sen på em/kvällen så kommer min kompis Marie och ska bo kvar.Ska även träffa Maria J och Irene så min helg blir bra den med.
Kram kram

Inga kommentarer: