torsdag 2 maj 2013



Att vara mamma är för mig det viktigaste i mitt liv, jag kan göra ALLT för mina två barn.
Att finnas där, vill att dom ska känna att dom alltid ska kunna komma till mig och Anders och berätta, både det roliga och även om det är mindre roligt.
Att ge dom en trygghet så att dom kan växa som individer och utvecklas till den dom vill vara, att ej behöva ändra sin personlighet bara för att passa in, att jämka sig ibland men ändå kunna stå upp för sig själv
Att man inte alltid behöver vara bäst , att få ett A i skolan är bra men det är minst lika bra med ett godkänt, huvudsaken att man gör sitt bästa.
Idag har jag haft utvecklingssamtal med Ellen och hennes fröken, alltid lika roligt att följa barnens utveckling :O)
Sedan haft ytterligare ett möte som gjorde att mkt stress och känslor bara ramlade av mina axlar och genast vart det så mkt lättare att andas
Ha en underbar dag, ska nu ägna mig åt middagen och sedan iväg på ett föräldraföreningsmöte där vi ska diskutera en spännande sak , ska jobba med min egen andning även där så jag kan behålla lugnet....
Återkommer med hur det gick//kramen på er allihopa

Inga kommentarer: