måndag 18 juli 2011

Dagarna går....





Semestern rullar på och vi har som vana att vara vaken på kvällen och sova på morgonen,barnen går upp efter oss,så skönt att bara slöa och slappa:O)Igår så for vi en dagskryssning till Åland och åt gott,shoppade taxfree,mös och bara var tillsammans,så underbart:O)


Idag så har Ellen lekt med kompis och jag och Moa tog med Maria C och hennes Emma och gjorde Gränby,shoppade och umgicks,en kanoneftermiddag och sen när vi kom hem så kom Viking över och tjoff så var denna dagen slut.

I morgon så ska A,barnen ,Peter och Ludde samt A Westerberg,Elin och Joel göra Gröna Lund osäkert,blir säkert hur roligt som helst och dom är ju många som kan hjälpas åt att hålla koll på mina gryn:O)

Jag ska umgås med Maria och mormor som 92 år gammal tagit tåget ner till Uppsala(bra ide Peter och Ludde:O),sen på em så blir det till att jobba lite med massagen....


Ha nu en bra dag så ska jag fortsätta med min semesterlunk.....så skönt att vara LEDIG!!!!!!!

Inga kommentarer: