lördag 7 april 2012

Idag så ska ju påskharen komme,för visst är det så:O)
Jag och Ellen är vakna tidigt då hon mot morgonkvisten får så ont i öronen,har fått min förkylning,så nu kokar jag ägg och fixar med annat...hinner mkt på morgonen.
Idag så ska barnen leta påskägg,vi ska ge dom ett shackspel,dom älskar att spela shack och det är roligt tycker både A och jag,sen så finns det ju ett påskägg till dom var oxå.Jösses vad påskägg dessa två barn får,dom måste vara väldigt snälla:O)
Ikväll så kommer Tord med familj så vi ska äta lite påskbuffe och mysa lite och i morgon så åker vi till dom i Lugnet,mysigt att umgås med dom man tycker om.
Solen skiner från klarblå himmel,det har varit minusgrader inatt,men igårkväll så kom jag iallafall ihåg mina minipenseer som hänger i amplar,så dom har sovit inne i natt.:O)
Ha nu en underbar påskafton och håll koll efter påskharen....vem vet när han dyker upp!
KRAM OCH PUSS

1 kommentar:

Sus sa...

Önskar er en riktigt Glad Påsk

Sus m familj