söndag 22 april 2012

Jösses vad en helg går fort,i morgon så är det Måndag igen!
Vi har hunnit med en massa i helgen,varit brödförsäljning med Moas klass,jag och MC har varit in till Uppsala och handlat till discot som 4-5 an ska ha nästa fredag,känns som att det är mkt nu och då det är ganska så många familjer i klassen men FÅ som hjälper till så kan det bli en del att göra ibland!
Men man gör det ju för sina barn!!!!!
Hann med att handla lite igår oxå,måste komplettera lite inför Turkiet.

Idag så regnar det och då har jag bakat bullar,vi har åkt runt och hjälpt Moa att sälja Majblommor,Ellen har sin kompis Matilda här,sen simskola och Moa och jag ska träna inför hennes So prov på Torsdag,jag ska även hinna med ett pass på Cross trainern för idag så vill varken Smilla eller jag gå ut ngt längre,vi fick en riktigt power walk igår i sällskap med MC:O)
Nu så ska jag servera mellis som idag består av nybakta bullar,kaka och sen finns det även gul kiwi för dom som vill(jag typ)...
Kramen på er allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

:O) Härligt med bullar :O) det luktar så otroligt gott och första tuggan är ju alldeles speciell. Mmmmm!!! Ha en bra dag. Kram Katarina.