torsdag 26 juli 2012

Gud vad jag är dålig på att uppdatera,men livet med sommar,semestrar och annat gör att tiden ej riktigt räcker till:O)
I mitt förra inlägg så bad jag att det skulle gå bra för Vilma och det verkar vara så att ängeln Viktor haft ett vakande öga över sin lillasyster för det verkar vara bra:O)
Jag har denna veckan jobbat,hunnit med en tjejkväll med övernattning i Bälinge,myskväll med familjen,allt göra i trädgården med blommor och plant som behöver extra vatten i denna underbara värmen som ÄNTLIGEN kommit,shoppat presenter,lite skolgrejer till barnen och annat som ska handlas,varit och kilppt mig i dag och det var så behövligt och skönt!
Barnen och A har tillsammans med kompisar varit och badat,solat och lekt flera dagar,så härligt...det behöver dom.
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag tar och kryper i säng för att jobba "extra" i morgon!
KRAMEN

Inga kommentarer: