söndag 16 september 2012

Gud så dålig jag är på att uppdatera bloggen ,men just nu är det bara för mycket!
De flesta som har barn i skolåldern förstår nog vad jag menar,det är möten,aktiviteter,discon för att samla in pengar, vi är dessutom klassföräldrar i båda våra barns klasser,aktiv i majblomman, programrådet har aktiviteter som ska fixas och dessutom så ska man hinna med att jobba..
Fast jag är inte personen som tycker att det är roligt att bara sitta på samma ställe och inte göra någonting heller,men denna månaden är det lite väl mkt även för mig.

När jag fyllde år så fick jag ett kort där det bara stod överraskning på och igår så fick jag den av A och barnen.
Dom satte mig i bilen och drog iväg och vi stannade bilen vid Länna Bruk.
Anders hade bokat bord och väntetiden är drygt tre veckor,vi avnjöt en helt underbar middag och detta var verkligen en fin present av mina hjärtan,mamma vart såhär glad:O)
I helgen så har vi hunnit med att stöka härhemma ,både inne och ute,underbara hundpromenader i det vackra vädret, i skrivande stund så är Ellen på kalas, Moa har Emma härhemma och nu bakar dom till em fikat.

Veckan som kommer innehåller mest jobb,ska arbeta lite extra på akuten,så tisdag börjar jag 07.45 och slutar vid 21.00,skolbesök ska hinnas med,skoldisco på fredag som vi anordnar,fets på lördag för att fira Moa och sen är det lite annat som händer,så ngn risk för att tiden står still tror jag inte att det är:O)
Kramen på er allihopa
Ps.Jag lider just nu av ett kraftigt Otto sug,vill träffa honom NU!!!!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej Hej :O) Kikar in och upptäcker att det har gått alldeles för länge sedan sist. Grattis i efterskott på födelsedagen, om jag inte grattat dig förut? Kramar i massor Katarina :O)