lördag 29 september 2012

Hej på er!
Veckan har passerat och nu är halva helgen borta...allt går så fort!
I Fredagskväll så hade Moa och hennes bästis Karin gemensamt födelsedagsfirande härhemma.
Mamma Susanne och jag fixade middag bestående av grillspett med tillbehör,efterrätt och sen vart det filmkväll med snacks,nöjda tjejer och vi vuxna hade det trevligt i köket:O)Hela familjen Thor och Blom Bornestig var samlade,mysigt.
Idag så har jag och tjejerna(med Karin)vart in till stan och sett filmen Modig,jag skrattade så jag grät,helt underbar film.
Resten av dagen har gått åt till att sortera kläder som jag ska sälja på klädbytardagen i Tuna nästa Söndag,ska märkas och kan lugnt säga att det finns MYCKET!
Nu så ska jag nog ta och gå och lägga mig,min trötte man låter mer och mer i soffan,så det är nog läge att bryta upp för idag.
Ha det så gott allihopa

Inga kommentarer: