fredag 15 mars 2013

Idag så  är saknaden av mormor så stark så stark.Gick på ICA och handlade och stannade till vid tidningarna och tårarna steg då jag stannade upp vid"mormors tidning",tänkte att här kan jag ej stå och gråta så jag köpte den och nu så sitter jag här med tårarna rinnandes med en tidning som jag aldrig köpt förut.
Så nu får jag väl baka ngt påskgott och lösa korsorden som du brukade göra ,mormor...DU saknas oss...
Sedan så fick jag ett paket då jag hämtade posten och det var från min underbara vän Marie.Filmen En oväntad vänskap med ett kort fylld med värmande ord,vad skulle jag vara utan min familj och vänner..
Så ikväll blir det filmmys med min älskling,kan vara skönt att slappa framför en bra film.
Nu är huset fullt med barn och ungdomar och jag ska väl snart se till att ge dom ngt mellis,varit ute på en underbar promenad med frk Smilla så tränat har jag gjort:O)
Ha en underbar fredag allihopa//Kram

Inga kommentarer: