onsdag 13 mars 2013



Onsdag och jag är hemma idag oxå och vad sysslar jag med då?????
Absolut ingenting,har mest sovit och när klockan närmat sig 15.00 och barnen snart kommer hem har jag masat mig ur soffan och tagit på mig kläder,det ni.
Tv:n går varm och jag kollar på nyhetsmorgon,efter tio med Malou,hem till gården och en sjukhusseriepå em,sen så återkommer jag på kvällen,igår la jag mig redan vid 21.00....'
Följer med (spänning)röken.......skämt åsido så har man ju koll på det mesta då man är hemma och är liggandes,så röken som visar oss om det valts en ny påve har jag stenkoll på,men det blir nog inte förräns i morgon el fredag som vi vet(Bryr mig i vanliga fall inte).
Solen skiner ute,lite blåsigt har jag känt då jag lagt in lite ved i pannan,inne är det varmt och Frk Smilla sover gott,hon älskar då matte är hemma:O)
Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan och kolla på Tv:n och se om ngn spelat mot mig på paddan...
Förresten så känns det lite bättre idag//Kram på er allihopa
PS:Håll koll på röken:O)

Inga kommentarer: