söndag 14 april 2013



Elins föreställning var bra,starkt gjort av en tjej på 15 år att ställa sig ensam på en scen och framföra en egen skriven text.Starkt budskap och tårarna rann på mina kinder och ibland så skrattade jag åt hur hon fångat precis hur ungdomarna gör och beteer sig(men är man 15 själv så:O).

Vi har letat efter cykel till Moa då hon nu är såpass stor att en vuxen cykel är bra och den kan hon ju ha framöver.Moa har fastnat för märket Svea och den går på runda slängar 5000 kr,så idag när jag satt och kollade på Blocket efter en cykel till Ellen så vart ju glädjen stor då en NY DBS cykel som ser precis ut som Svea märket var till salu för 2600 kr.Den hade blivit stulen och då köpte dom en ny och inga som helst sakdor för polisen hade tagit tjyvarna innan dom hunnit med att bryta låsen på de 20 cyklar dom hade i sitt släp....gissa om vi är glada:O)
Nu är det bara en cykel till Ellen kvar.
Idag har vi röjt Ellens rum och hunnit med att städa övervåningen.Moa är förkyld och lite hängig men de andra är ok.Jag känner mig tom och ledsen och mina tankar är hos personer som betyder så ofantligt mkt för mig och tårarna vill som inte ta slut.
Kram på er

Inga kommentarer: