onsdag 17 april 2013


Jaha,vad händer i Edinge då:
Förkyld Moa,jag VABBAR idag men i morgon så försöker hon nog att gå till skolan(Hon vill så gärna),strömavbrott hela em/kvällen igår,majblomme försäljningen har startat och Smilla löper så i slutet av veckan så hämtas hon för att åka på"date",sen får vi se:O)Jag tror att våran Smilla skulle bli en underbar mamma till sina sötnosar,jag får väl hålla mig i skinnet och hoppas att det isåfall bara blir hanhundar så jag ej ens behöver frestas av valparna,finns ju som inget sötare än just golden valpar och om det dessutom är Smillas bebisar.......
Idag så har jag gjort ngt jag tänkt på i flera år och det har aldrig blivit av för det är såååååååååååå tråkigt:Rensat och strukturerat upp alla mina recept,en pärm för mat och en för bak/efterrätter.känns nice.
Nu ska jag snart hämta Ellen vid skolbussen sen blir det nog bakning på em och lite gofika,kan behövas i detta ruskväder//Kramen på er alla

2 kommentarer:

Sus sa...

Håller med... finns inget sötare än golden-valpar!!
Varför skriver du att du inte blir frestad av hanvalpar? Är det en tik du vill ha? Visst hade ni en hund innan tidigare? Var inte det en hane? *nyfiken*

Vi var helt inne på tik innan vi pratade med kenneln. Hon rekommenderade då en hanhund till oss och det var väl en himla tur det! Tänk, annars hade underbara Elling hamnat hos någon annan.
Kram

Katarina sa...

Hej :O) Kikar bara in och kollar av läget. Finns det en butik på nätet med dem kläder i engelsk stil som du visar? Kram Katarina :O)