söndag 22 september 2013

Hej hopp, söndagarna verkar bli min dag att skriva.
Veckorna bara rasar iväg och jag är så trött på kvällarna efter en dags jobb så jag förmår mig inte att skriva eller egentligen göra någonting.
Livet rullar på med barn , hundar och annat , så att det är tråkigt behöver jag ej oroa mig för.
Idag så ska vi ha lite födelsedagsfika för på Tisdag så fyller våran Moa 12 år,vad tiden går fort.
Så idag kommer lite släkt och vänner , på Tisdag så blir det firande med farfar och farmor och på Fredag så ska Moa och henens kompis Karin som också fyller nu i dagarna ,ha övernattnings fest härhemma....
Höststädning i trädgården är också annat som jag/Vi sysslar med och då vi bor på en tomt som är omringad av lönnar så har vi MKT, MKT löv.
Nej nu så ska jag utfodra hundarna för att sedan duka fram lite mysfrukost så vi hinner klart allt innan morfar dyker upp vid 11.00
Ha en bra dag allihopa//Kram

1 kommentar:

AnnaLena sa...

Härligt det låter!! Det är skönt att det rullar på.... skönt att ha något att göra o hela tiden se fram emot. Ibland brukar jag fundera hur ska det se ut när man blir pensionär. Har man något att göra då?? Ha så trevliga dagar nu med nära och kära!! kram o tack för senast!! Det var jättetrevligt!! :)) o Prag var helt underbart, njöt mycket av denna resa!! :))