söndag 15 september 2013

Sitter här nu och är trött i mössan, hemkommen från en överraskningsfest för en kompis som fyllt 40 år.
Hon fick ansiktsbehandling och vart sminkad, vi hade ordnat fest i en lokal med mat och dryck , ngn lek men framförallt samkväm med trevliga människor , men liiiiiiiiite trött idag.
I morgon så är det då dags för jobb igen, men veckorna brukar gå fort bara man kommer igång.
Förra veckan så var det föräldramöte på Måndag och sedan på torsdag så var jag på Agnetas disputation och på kvällen efterföljande middag , var en fantastisk dag på flera sätt.
Nu så ska jag ta och hoppa in i duschen och krypa i morgonrocken , lägga mig i soffan och läsa min bok och jag lovar att dessa blå sluter sig tidigt ikväll...
                                    Tjollavippen på er

Inga kommentarer: