fredag 17 juni 2011

I¨går så avslutade vi en period i vårt liv....



....nämligen dagmamma perioden!!!!

Vi började hos våran dagmamma Stina i oktober 2002 och nu snart 9 år senare så slutar vi.....och även Stina:O)Tryggheten och stabiliteten hos Stina har varit fantastisk,barnen har älskat att vara där,lagat mat,bakat,lekt,badat i poolen,skogsutflykter och annat skojigt,men nu så är vi klara och redo att helt vara i skolans värld med båda barnen.

Stina går nu i pension,hon lovade mig då jag vart gravid med Ellen att hon skulle jobba tills skruttan var klar och det höll hon,fniss:O)


Kändes konstigt igår då vi körde därifrån,9 år har jag kört den vägen fram och tillbaka..men nu är det dags,.mina barn börjar bli stora :O)

TACK Stina !!!!!

2 kommentarer:

Therese sa...

Åhh så mysigt att ha dagmamma, tyvärr finns inte det alternativet här längre. Hade gärna haft mina barn hos dagmamma... min mamma var nämligen dagmamma under hela min uppväxt *ler* Tack för ditt grattis, det värmde! Njut nu av semestern <3 Kram!

Katarina sa...

Vad skönt med semester :O) Jag har 2 veckor kvar. Har just avslutat sista arbetshelgen. Elias slutade på dagis i fjol och då hade vi varit där sedan 2002. Det kändes konstigt när sista dagen kom. Ha en härlig semester. Kram Katarina.