måndag 6 juni 2011

Minisemester

Ja denna lillsemester har vi tillbringat mestadels i Jämtland och naturligtvis hos Otto!!!Som vi hade längtat efter att få se detta lilla underverk och han var/är verkligen så söt och så fin och absolut en av de snällaste bebisarna:O)
Mkt sova och på denna bilden så sover han en liten power nap med pappsen..


Han har DEFINITIVT vunnit MITT HJÄRTA:O)


Mycket mostermys vart det och då det inte var värmebölja direkt(som det vart härhemma)så kunde jag ägna mig åt att mysa,mysa och mysa lite till och Otto klagade inte det minsta!!!!!


Att kusinerna var förväntansfulla på att få snusa bebis var ingen underdrift och dom har varit så gulliga med sin lillkusin och gullat på...blir roligt sen när dom ska lära honom ALLT dom kan... Skönt att vila ut hos mamma och pappa ibland och visst är dom fina familjen Pihl Bornestig....




Sen så for vi vidare till Järvsö för att möta upp pappa Anders och göra lite sommarfint,klippte gräset typ 3 gånger(åkgräsklippare)tack och lov,monterade studsmattan,fick utt utemöblerna och hängde även upp mina fina konstgjorda blommor så nu är det redo för sommar även där....

I morgon så är det då dags att jobba och jag har faktiskt lite jobbångest,inte för att jag vantrivs men jag har som hunnit få lite semester feeling...vill ha SEMESTER NU!!!!!!!!






Inga kommentarer: