måndag 20 juni 2011

Jag har träffat en ängel....



.....i skepnad av en kiropraktor!!!!!



Idag så hade jag ÄNTLIGEN tid hos en kiropraktor och det behövdes och är inte klar än utan ska fortsätta i behandling!!!'Hon paratde med mig om min yrsel,frågade om det tjöt i mina öroon under anfallen och om höger öra var värst och allt stämde och har jag tur så beror yrseln på probelm i nacken....


En mindre skolios (rättas till med behandling)pga snedbelastning sen skadan med hunden och några andra små fel och dessutom överrörlig som få , så jag kan lugnt säga att i skrivande stund så känner jag mig totalt överkörd!!!!!Men hon får gärna köra över mig hur mkt som helst,bara det blir bättre:O)

Väldigt seriös och skicklig är mitt intryck,så när jag kommer hem från semestern så ska jag dit igen...känns så bra:O)



I morgon så drar jag och barnen till Järvsö för att hinna fixa till lite innan midsommar,får främmande av familjen Lutkeman,ska bli väldans trevligt:O)Nu hoppas vi på sol,värme,sill,jordgubbar,grill och allt annat som hör en trevlig midsommar till....



Kramelikram

Inga kommentarer: