måndag 30 maj 2011

Skoldag

I morse så var det en förväntansfull 6 åring som klädde på sig och följde med till.....ja just det SKOLAN!!!!!
Ellen och jag har varit i skolan och träffat hennes blivande klasskamrater idag,en rolig fm med samling,lek,lite skolarbete och sen avsluatdes det med saga och skollunch!!!!!
Var stort att få äta i skolamatsalen och syrran och Karin satt vid vårat bord,Ellen sa inte ett ord utan kollade runt med stora ögon på alla barnen,sen så följde kompisen Matilda med hem,så nu leker dom ute:O)
Moa ska iväg med fritids och bowla,dom bjuder treorna på bowling idag,går ingen nöd på dom direkt:O)
Jag är sååååååååååååååå trött efter en natt med en snarkande A,jag blir tokig snart!!!!
Är det ngn som läser detta som vet ngt bra tips som gör att han slutar,annars så blir det snart skiljda sovrum:O(
Nu ska jag slappa,idag tänker jag inte göra många knop,behöver vila för imorgon så är det jobb igen!!!!!!
Kramen kramen

3 kommentarer:

Therese sa...

Oj så stort, kan tro det var spännande i skolan :-D Nu öser plötsligt regnet ner här, så soffmys är det som gäller... Hoppas du vinner kriget mot maskrosorna! Kram

Katarina sa...

Ja du Anette, det där med snarkandet, Gunnar har provat en del, plåster och nässpray, men nja. Jag byter sovrum om det blir för olidligt. Kram Katarina :O)

Therese sa...

Tack för din kommentar! Var bara så frustrerad å ilsk att jag var tvungen att skriva av mig.... men detta är nog vanligt på många små orter. Hoppas du njuter av en ledig dag <3 Kram