fredag 13 maj 2011

Ditt och datt!!!



Så var det då fredag igen och jag börjar inlägget med att säga att jag INTE blivit moster än,väntan är svår.....



Fackubildning två dagar och har två kvar,å vad jag tycker det är intressant och vad mycket okunskap det finns ute bland arbetsgivare och hos oss arbetstagare,jag skulle lätt kunna tänka mig att arbeta fackligt på heltid!Dessa dagar så har vi jobbat med arbetsrätt,avtal och annat som hör till detta ämne,så intressant och på Tisdag ska vi jobba med mitt nästa favoritämne nämligen Arbetsmiljö och på Onsdagen är det Organisation!



Annars så ar veckan varit fylld av jobb,skola,umgåtts med vänner och deras barn och idag Fredag så har Ellen och jag varit med Irene och hennes lilla Elin på Thuns och shoppat.lunchat och avslutade med fika härhemma,en väldigt trevlig dag!



Imorgon så är det ju Eurovision och då är vi bjudna hem till familjen Kumpula för schlagerkväll,ska bli hur kul som helst och med famljen Lutkeman i spetsen så blir det en kanonkväll:O)



Vi får väl bara säga:HEJA ERIC SAADE!!!!!!!!



Inga kommentarer: