torsdag 19 maj 2011

Dygnet skulle ha 48 timmar just nu!

Vart har denna veckan tagit vägen,jag HINNER INTE MED!!!!!!
Måndagen jobb och sen hem och umgås lite med min pappa som kom för övernattning...han drog till New York på tisdagen!
Tisdag och Onsdag var det fackutubildning hela dagarna och huvdet var sprängfylld av information och på kvällarna så har det varit fullt av hemmafix,promenader,bakning till vårbasaren som går av stapeln ikväll och nu idag så har jag jobbat,nu middag och sen iväg på föreställningen!PUST!!!!
Imorgon Fredag så är det ledigt men fullt upp,utvecklingssamtal,in till Uppsala då Moa slutat skolan för inhandling av presenter då helgen består av två olika kalas för barnen och dessutom så ekar det i kylskåpet,avslutningskläder hoppas jag på att hitta i morgon,tjejerna vill ju vara med och bestämma nuförtiden:O)
På Lördag så var det meningen att det skulle vara tjejfest,men då alla verkar ha det lika späckat så verkar det som att den skjuts på framtiden:O)

Å inte har jag blivit moster än heller!!!!!

Inga kommentarer: