torsdag 26 maj 2011

Sol



Hurra,idag så kan det förhoppningsvis bli en fin dag innehållande sol och värme,men tänker inte riktigt hoppa av glädje än...för de sista dagarna så har det varit skiftande väder under dagen...men hoppas:O)



Jag är nu ledig i FEM dagar,så skönt!Flexar idag och på Måndag ,jobbade extra på Akuten i Måndagskväll och då fick jag ledigt idag och inte mig emot,sen på Måndag så ska jag vara med Ellen i skolan,DET ska bli jätteroligt!Min lilltjej börjar bli stor!

Syrran,Håkan och Otto är nu hemma och nästa vecka bär det av uppåt och vi ska få träffa lille underverket,gissa om vi längtar:O)



Idag så ska det klippas gräs,fixas lite ute på gården och kanske så drar vi iväg och handlar lite blommor,det har blåst hårt här sista tiden och mina amplar ser väldigt sjabbiga ut,så det blir nog att byta ut dom:O)



Kram på er allihopa och ha en riktigt bra dag

Inga kommentarer: