torsdag 5 maj 2011

Hallå lillprinsen,tänk på mosters nerver!!!!!!!!

Ja det har ju inte undgått någon i min närhet att jag ska bli MOSTER!!!!!!!
Lillprinsen håller oss alla i spänd förväntan för han trivs i sin mammas mage,lugnt och skönt och verkar stanna ett tag till...min syrra kan man med fina ordalag säga att hon är LESS,jag studsar så fort det kommer ett sms och tänker NU och dessutom så far alla mina jobbarkompisar lika högt och tänker NU så är det dags,alla väntar och naturligtvis allra mest syrran och Håkan!!!
Det är så häftigt,jag är mamma till två underbara tjejer och det är livets höjdpunnkt och nu så ska jag få bli MOSTER och det känns så stort ,men på ett annat sätt än att bli mamma,svårt att förklara...syrran är ju en av de viktigaste i mitt liv!!!!!
Att jag har handlat en del åt lillprnsen fövånar ju ingen som känner mig och idag då jag var en sväng på Gränby och shoppade lite åt mina sötnosar så slank denna underbara body(som syrran sagt att hon skulle köpa)ner och ett par gröna plyschbyxor,så söta och fina:O)


Tänk snart ska jag få snusa på en bebis och han är min egen systerson och jag ska bli världens bästa moster!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad spännande att bli moster :O) Det blev jag första gången när jag var 14 år. Kul att gå på Gränby. Där har jag avrit många gånger. Önskar dig en skön helg. Kram Katarina :O)