söndag 29 maj 2011

Mors Dag



Ja idag är det då Mors Dag,jag vart uppvaktad av kramar,blomma och presentkort men det som värmde mest var en sak som Moa gjort på datan,vart så rörd så jag grät en skvätt!!!!!Mina älskade barn,jag har er så kär!!!!



Idag så finns mina tankar även hos mamma,tänk om du varit med oss idag,du är nu mormor till tre barn,Moa,Ellen och lille Otto!
Jag behöver inte ens fundera på om du skulle varit en helt underbar mormor,jag VET!!!!
Omtanke om andra var det som var kännetecknet för dig och med små medel så fick du oss alltid att känna oss älskade och värdefulla och jag vet att du skulle gjort detsamma med våra barn.VI SAKNAR DIG!!!!!


Du är med oss i tanken och en plats i våra hjärtan är din och våra barn har en bild av hur deras mormor såg ut,hur du var som person och jag går ofta och småpratar med dig och gillar känslan av att du finns där någonstans,jag kan inte se dig men jag känner att du är där!!!!13 hela år har det gått och det är så konstigt att det ibland kan göra så ont och att tomheten kan vara så stor,men du var/är en viktig person för mig/oss och därför så kommer det alltid på något sätt att kännas....men jag håller dig vid liv mamma!



JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

Inga kommentarer: