lördag 28 maj 2011

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS




Jag och barnen bara myser och pyser runt,ingen stress och absolut inga måsten !!!!A är i Piteå med sin kompis Hasse och hälsar på Nisse,vilket gäng...dom har säkert hur kul som helst:O)



Jag fick sovmorgon av barnen idag,nu haft låååååååååång frukost och ska sen dra oss iväg till stan och shoppa lite,ta lite myslunch och sen får vi se vad dagen vill ge oss,den som lever får se:O)Sitter här och njuter av mina vackra syrener som står i hallen,båda vackra att se på men framförallt så luktar dom GUDOMLIGT!!!!!!!!




Min lilla sötstrut till systerson verkar vara ett A barn,äter som sin far och är söt som sin moster...ha,ha,ha,ha...skämtåsido så håller vi på att längta ihjäl oss till nästa onsdag då vi får åka upp,ska bli så mysigt att få gosa lillkusin(som mina tjejer säger:O)



Ha en UNDERBAR dag,det ska jag och mina älsklingar ha!

1 kommentar:

Therese sa...

Åhh så härligt du beskriver er dag, verkligen glädjeämnen i massor!!! Hoppas du å tjejerna har det riktigt myyyyyysigt <3, själv har jag läst ett jul nr av en tidning å druckit te ikväll, fniss! KRAM