tisdag 13 december 2011

Lucia

 
Visst är det fina tjejer på bilden:O)Mina två hjärtan tillsammans med Karin:O)

 

På den här bilden så ser ni Ellen i knä på hennes fadde Nova:O) En helt underbar tjej som Ellen bara ÄLSKAR!!!!!!!!

Idag så har det varit Luciafirande i bygdegården,klass F-1 börjar med ett bedårande lussetåg och sen så bjuder resterande klasser på sång och sen avslutar klass 8-9 med luciatåg ,så idag har jag njutit och fällt en och annan tår,det är ju så vackert!
Nu så ska jag ta och röja lite i köket,vi har ju stopp i avloppen i köket och väntar på en stor lastbil som ska suga ut alltihopa,men med våran otur så gick bilen SÖNDER ikväll,så den kommer i morgon...är jag munter eller......
Imorgon så ska jag jobba(vill inte) och sen efter jobbet så blir det teater med middag ihop med jobbarkompisarna,så det blir sent hem,men det blir säkert jätte trevligt...
Kram kram

1 kommentar:

Katarina sa...

Kram till dig och en mysig och fin 4:e advent helg önskar jag dig/er /Katarina.