fredag 16 december 2011

Mina Marior:O)


Ha,ha min pappa har lite svårt att hålla isär mina kompisar som alla verkar heta Maria och Marie och ikväll så ska jag ha en riktig M afton,fniss:O)
Ikväll så ska vi ha lite tjejfest/middag och umgås innan jul,ska bli mysigt att träffa mina underbara Marior(er) och bara snacka ikapp,äta gott och mysa....är som en läkning för både kropp och själ.
Dessutom så ska jag få rå om min underbara kompis Marie lite extra då hon ska sova hos oss,nu då hon bor i Årsunda så ses vi inte så ofta men vi behöver ALDRIG undra var vi har varandra,aldrig ngt tjafs,hon är bara en så underbar vän...en riktig vän:O)
Det är ju det som är så underbart med ritkiga vänner och dessa tre som jag ska få tillbringa kvällen med,dom är verkligen det,VI VET var vi har varandra och hörs vi inte på ett tag så fortsätter vi bara där vi slutar...Maria C är ganska så ny i gänget,men ett otroligt välkommet tillskott:O)
Så ikväll pappa så ska jag ha MARIA /MARIE afton och det ska bli superduper.

Mina bihålor är riktigt elak mot mig,trodde att jag läkt ihop dom för några veckor sedan men tji fick jag,kan lugnt säga att nu är det bihålorna från h......t som bråkar:O(
Tom att jag tog mig till att ringa läkaren efter en natt av gråt(A tvingade mig),kom dit och efter två minuter hade karln skrivit ut cortison nässpray(som jag medicinerat med innan för att jag VISSTE att det var bihålorna) och att jag bara skulle ringa om en vecka(dagen före JULAFTON )så skulle jag få antibiotika....jag vart så trött och ledsen så jag sa bara väldigt SURT:GOD JUL PÅ DIG OXÅ och sen gick jag!!!!!!!!!!!
Skulle ju bara vilja få må bra på julen!
Men jag fick Rinexin av min kusin så nu hoppas jag att det hjälper ihop med cortisonet i näsan...lite rödvin ikväll kanske hjälper till,fniss!!!
Ha nu en bra dag,jag ska faktiskt krypa ner en stund i sängen och sova,är ju som alldeles ensam hemma.....
Kramen

1 kommentar:

Sus sa...

Krya på dig Nettan