söndag 4 december 2011

Nu är helgen snart slut,slut,slut...


Vad har då vi gjort denna helg?
Vi ha hunnit med att vara på Colles 40 års fest,super trevligt:O)
Idag så har det varit julavslutning för Tunastrålarna/ungdoms kören/tunaringen sa,t tunagänget och det innebär gudstjänst där barnen gör julspel och sjunger och jag gråter:O)Blir så rörd varje gång jag ser mina barn sjunga eller dylikt,bara svämmar över!
Sen så var det sedvanlig julfest med korv,fika,dans kring granen och avsutningsvis kom tomten till barnesn stora glädje.
Sen hem och Ellen har haft kompisar,jag har bakat två sorters kakor till jul och nu så ska A och jag göra knäcken...sen blir det Tv:n ikväll för i morgon så ska jag på fackkurs och behöver nog vila mig lite i form:O)
Kram på er allihopa

2 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh anar vilken stämning det måste ha varit, jag gråter tom då jag är på barnens luciatåg på förskolan ;-P Och JAAAA nu är snön och julkänslorna här till 100% :-D KRAM

Therese sa...

Hum... var ut å försökte, men ser i ärlighetens namn mest ut som om snömannen varit här å rullat runt, inga gracila änglar inte... *fniss*