fredag 31 augusti 2012

Cervera

Jag har en favoritaffär och det är CERVERA!!!!
Jag bara älskar att gå där och kolla in alla fina saker,handlar en hel del och igår kom jag hem med en svart termoskanna Eva Solo:O)
Har ju fått presentkort då jag fyllde år och måste ju dit och kolla vad jag ska välja,är ju så svårt att bestämma sig och dessutom så tror jag att A måste bygga ut köket om jag skulle handla ALLT som jag vill ha:O)
Igår träffade jag bara på en helt underbar söljare inne på Cervera,hon brann för sin uppgift och vi pratade länge,hoppas jag stöter på henne igen,kul med såna människor:O)

Idag Fredag så har jag städat,ryckt ut sängkläder och håller på att tvätta,ska hämta barnen och kompisar på skolan och åka in till stan och shoppa,hem och ha tjejkväll med barnen,deras kompisar och Irene,blir mysigt:O)
A är ute med sitt jobb  Öregrund,dom ska få åka Roslagsbåt,käka och umgås så då passar vi på härhemma.
Kramen på er allihopa

1 kommentar:

Sus sa...

He he... ja visst är Cervera bara bäst?! ;)

Älskar också allt vi säljer (nästan) och det är helt hopplöst att omge sig med alla fina saker. Man vill ju liksom ha ALLT! Dessutom köper jag rätt mycket saker till mina barn. Ingrid har massor av "flytta-hemifrån-saker" och av bra kvalitet. Passar på när det är riktigt, riktigt bra priser.
Vad kul att du hittade en bra säljare. Tycker själv att många hos oss är så himla trevliga. Skönt att kunderna också uppfattar det så :)
Termosen är för övrigt helt fantastisk. Skulle själv vilja ha en sådan men har en Stelton och 2 andra. Nu får jag inte plats med flera....

Kram