måndag 6 augusti 2012

I morse så vaknade jag av solens strålar som värmde och genast så vart jag pigg.
Gick upp och packade picknik korgen och sedan väcktes familjen och efter att vi käkat go frulle så bar det av till utebadet i Hallstavik,
Solen var lagom varm,nästan inge folk så gissa om det åktes vattenbana och badades ,Camilla med barn och Cissi med sina  två kom,hade en trevlig dag!
Nu hemma och tvättar och har precis klippt "min del"av gräsmattan så började det att regna,precis som väderprognosen sagt,för en gångs skull så stämde det.
Ikväll blir det slötittning på OS,är ju som ganska roligt att titta på även om man som jag är totalt ointresserad av sport,som jag sa till min pappa häromdagen då han vart häpen över mitt tittande på OS:Ser på sport vart fjärde år,mer är det inte:O)

Nuså ska jag sätta på en kopp kaffe och krypa ner i soffan,men ha en underbar kväll ni som läser.

Inga kommentarer: