söndag 19 augusti 2012

Imorgon är det skola och jobb som gäller!

Jaha,här sitter och jag och resten av huset sover.....tom katterna sover!
Verkar bli en mulen dag så det blir till att pyssla lite hemma,men jag känner verkligen att jag bara vill vara hemma då jag varit borta såååååååååååå mkt under sommaren.
Imorgon så är det Måndag och då blir det skola för barnen och jobb för A och mig,ska iväg ovh träna efter jobbet och känner redan hur jobbigt det kommer att vara efter sommaruppehållet.Har ju inte varit hemma i sommar och har ju inte kunnat vara på gymmet knappt någe alls,men nu ska rutinerna tebax:O)
Två ggr i veckan gymmet efter jobbet,hundpromenader och sen har jag ju crossen som jag kan köra ibland,så det ska nog bli ordning igen.
Nu ska jag ta och sätta på kaffepannan och se om lukten av kaffe kan få A att kliva upp ur sängen,fniss:O)
Kramen

1 kommentar:

Katarina sa...

Länge sedan sist, men bättre sent än aldrig. Roligt att vara tillbaka i bloggvärlden igen, har saknat det. Läser att det har varit en del resor i sommar. Trevligt! Håller med om att det trots allt är skönt när vardagen är åter. Kramar Katarina :O)