onsdag 19 juni 2013

Å vad jag saknar henne,min älskade Smilla!
I Torsdags så lämnade jag henne för nästa vecka är det dags att valparna ska komma!
Jag är som en äggsjuk mamma som går i hemmet och väntar att ngn ska ringa och säga att nu så är det klart,hur mkt kan man tycka om en hund egentligen?
Korgen står i hallen med hennes lekapa som bär tydliga spår av tugg och slick,kopparna väntar på att fyllas med mat och vatten och det är så tomt på kvällen då hon ej kommer och säger godnatt som hon brukar,men om 10 veckor så är hon min igen:O)

Idag efter jobbet så kommer A och hämtar mig och så drar vi till Strömsund där barnen redan är för att fira midsommar,ska bli så mysigt.
I Lördags så städadae vi ut huset i Järvsö och lämnade nycklarna till mäklaren och 1 Juli så tar nya ägarne över,gissa om vi har saker hemma i garaget????
Nu ska jag ta och jobba litegrann,men kan lugnt säga att jag lagt in semesterväxeln:O)
                                    Kram på er och ha en bra dag

Inga kommentarer: