söndag 9 juni 2013

Jaha, dags för lite uppdatering....
I Torsdags så for vi till Torsåker för att gratta pappa som fyllde 67 år på Sveriges nationaldag, var en mysig dag med gott fika och mat:O)
Sedan så ringde klockan 03.30 på fredags morgonen och då bar det av till Ullared med Moa, Ellen ,Maria C och hennes Emma för SHOPPING.
Hade två kanondagar och barnen tyckte det var superkul och idag så är dom med kompisar och vi har hunnit med att få upp alla grejerna och deras rum vart så fina, missöden som vart var en kvarglömd lampskärm och ett överkast som var för litet, men  det ska jag försöka att sälja.
Jag tvättar och fixar härhemma och tar det allmänt lugnt , kan behövas för i morgon så är det ju vanlig arbetsdag.



Bagageluckan var tvärfull av alla"fynd" och den nedersta bilden var på Torsdags em då jag helt plötsligt kände av att jag gått upp 03.30, kört 60 mil och rusat runt och shoppat hela dagen, jisses så trött jag var just då :O)
Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: