tisdag 11 juni 2013

Nu sover mina älsklingar och har gett mig order om att väcka dom tidigt för det ska fixas.
Imorgon är det ju avslutningsdagen och hår och annat måste ju vara fint:O)
hoppas på solsken så att vi kan ha den traditionella pickniken ute i gräset,hoppas.
jag vet ju att jag kommer att fälla tårar då barnen sjunger i kyrkan, den blomstertid nu kommer då gråter jag igen, är ju så blödig och det är något speciellt i luften ,barnens förväntningar, dom är alla så sommarfina och fulla av bus, lärarnas längtan efter ett välförtjänt lov och vi föräldrar som också längtar efter sommarlediga barn och slippa alla måsten, tider och annat som följer skolan...
Nu så ska jag landa i soffan en stund, gå och kolla en extra gång på det dyrbaraste jag har då dom sover sött och sedan så ska jag sluta mina blåa och vakna pigg och välkomna dagen//Kram på er allihopa

Inga kommentarer: