måndag 15 juli 2013

Premiär

Igår så drog min vän Maria C med mig på bilbingo, jag har aldrig gjort det förut men velat...så nu var det dags!
Iväg åkte vi och hon instruerade mig hur man skulle göra, typ halva parkeringen visste nog att jag var en "rookie" ryktet sprids fort på sådana där ställen:O)
Det var riktigt roligt och lite spännande var det allt då jag satt och väntade på ETT nummer som då skulle gett mig 12 000 kr och sen på slutet satt jag igen och väntade på ett nummer som skulle gett 5000 kr, så tomhänta åkte vi därifrån men humöret på topp och definitivt att jag ska spela igen:O)
Både A och jag har ont i halsen, ont i kropp och knopp men lite bad vart det i alla fall idag , det är ju sommar och semester.
Kvällarna blir långa och sovmorgonen lång, men det är också härligt att få göra så och njuta av att ej stressa eller behöva passa tider.
.
             Hoppas att ni alla har det bra och stor kram på er!!

1 kommentar:

AnnaLena sa...

Härligt!! :)