onsdag 31 juli 2013

Semester igen...

Har jobbat i en vecka och två dagar och nu så har jag förmånen att ha semester till den 2 September, känns nice:O)
Ska hinna med ett 40 års kalas , Kolmården , förhoppningsvis en del vackra dagar på badstranden och sedan en vecka i Turkiet och fira min 40 års dag...
Veckan på jobbet gick bra men jag känner så tydligt att jag saknade mina jobbarkompisar , är en stor del till att jag trivs på mitt jobb(nja HELA anledningen).
Saknaden av Smilla är just nu nästan outhärdlig och till veckan så måste vi få till en träff med henne och hennes valpar, måste ju kolla in tikarna och se om våra hjärtan fastnar för någon speciell.Idag så har Moa ,Anders och jag åkt Eckerölinjen över dagen medans Ellen som tycker sånt är hur tråkigt som helst ,har tillbringat dagen hos Klara M och lekt, så alla nöjda och glada:O)
Nuså ska det bli varma mackor till middag och sedan soffhäng //kramen på er allihopa

Inga kommentarer: