måndag 9 januari 2012

Ingen skola eller fritid efter tre veckors lov.....


.....och då tar vi ytterligare en ledighetsdag.......
Härnere så startar skolan upp EFTER loven med studiedagar och jag måste säga att jag tycker det är lite surt,för det innebär att fritids oxå har STÄNGT(INGEN barnomsorg).Man har 25 dagar att spendera under året och då man dessutom ska vara hemma på studiedagar som läggs ut under läsåret härnere så minskar dessa dagar drastsiskt:O(
Syrran är ju lärare och jag hör andra oxå,dom har sina studiedagar insprängda då barnen har lov,inte efter loven...
I morgon så ska dom på fritids och sen på Onsdag så drar skolan igång och vardagen är här,ganska så skönt iofs,men det har varit underbart med ett break för barnen och vi har haft ett kanonlov med skidor,utevistelse i Järvsö,kompisar,bio och umgåtts med våra underbara vänner på olika håll,så påfyllning av batterierna har det definitivt varit:O)
Nu så ska vi ta oss igenom dessa tunga månader,men vi har faktiskt en födelsedag i januari som vi naturligtvis ska fira,våran lilla skrutta blir 7 år den 27 Januari:O) Shit vad tiden går fort!!!!!!!!!
Nu ska jag snart hämta Emma och Max och ha dom här under dagen,sen ska jag till bästaste Millan och slinga och klippa mig kl 16.00,giss hur underbart jag tycker det är?????????????
Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: