tisdag 31 januari 2012

Bråkar era barn????


Just nu så sitter jag och skriver här vid datorn och som bakgrunds musik så har jag mina döttrar som bråkar på varandra och jag låtsas som att jag ej hör och ser...orkar inte med just nu!!!!
Dessutom så brukar det gå över fortare om mamma och pappa ej lägger sig i,så vi får välan se....
Dagarna rullar på och jobbet likaså,trött på morgonen och trött på kvällen,men det hör liksom till...men på Torsdag då drar jag och barnen till Strömsund för att hälsa på syrran med familj och gissa om jag/vi längtar!!!!!!!!
Dessutom så hoppas jag få lite tid med mamma Bus,saknar dig så min älskade vän!!!!!!
Nu så ska jag packa det lilla jags ka ha med mig,för i morgon så jobbar jag till 18.00,ska hinna med några ärenden och sen 19.30 ska jag på MASSAGE:O)
Det tycker jag att jag är värd!!!!!!
Kramen till er alla.....

1 kommentar:

Katarina sa...

Vi kanske stöter på varandra då :O) det vore kul. Kram Katarina.