söndag 5 februari 2012

Myshelg i Strömsund

                                                      Otto har fått en One Piece av moster:O)

                                         
                                                           Jag är en riktig gladskit:O)

                                   Mys med kusin Moa och på andra bilden alla kusinerna samlade:O)

Haft en kanonmysig helg hos syrran,Håkan och naturligtvis Otto:O)
Resan upp var bland det jobbigaste jag gjort och när jag kom  till Sundsvall var jag grinfärdig men då vi svängde av på våran genväg så slutade det att snöa,det vart kallare och solen sken och det var kanon vinter väglag och genast så kändes det mkt bättre!
Myst på med lillpojken har vi gjort och det har varit väldigt kallt,ca 38 grader så mkt mys INNE har det blivit:O)
Idag så for vi hem och väglaget var iallfall bättre,en jäkla snörörk men nu så är vi hemma och i morgon så börjar en helt vanlig vecka med allt som den ska innehålla,skola,jobb och aktiviteter och dessutom utbildning för mig på fredag,så det blir en låååååååååååååång vecka!
Tack för en underbar helg och jag/vi saknar er redan:O)

Inga kommentarer: