lördag 25 februari 2012

Ska väl antagligen ta detta positivt....har ju ngt att ha ont i


....men denna huvudvärk håller på att göra mig galeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Haft huvudvärk i en vecka och jag har ngt skit i kroppen(har ni hört den förut)och det som verkar bli kvar är just värken i huvudet!Vaknar med den och kan säga att vi lägger oss samtidigt oxå:O)Har knaprat Ipren i veckan för att stå ut och kunna jobba,men nu då jag är ledig så tar jag inga tabletter,man dämpar bara och sen så biter det inte så varför ska man då peta isig!
Idag när jag då kunde få sovmorgon,hur länge tror ni jag sov???
06.20 så var jag klarvaken och blev galen av att ej kunna somna om så när klockan var 08.00 så hade jag städat nedervåningen,eldat i pannan som en tok och hunnit med att starta en tvätt maskin och satt då mig ner med en god frukost och kollade på morgon tv...vem behöver sova!!!!!
Har varit till Alunda och gjor mina ögonbryn fina och nu så ska jag invänta Mello,vi håller en tumme att det inte blir samma fiasko som förra helgen...men det kan det INTE bli!!!!!
Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: