söndag 19 februari 2012

Nybakt i vårt hus


Jaha,i morse så kom Ellen ner vid 07.20 och tyckte att mamma skulle gå upp och börja njuta av dagen!Jag var riktigt pigg då vi la oss tidigt igårkväll,var riktigt ruskväder vilket slog ut Tv sändningen och jag var ändå så arg över Ranelid eländet så jag kunde lika gärna sova.
Började direkt med att göra en lasagne som dom ska få ta med sig till Järvsö,sen frukost,körde barnen till kompisar,har bakat en stor sats vaniljbullar och nu hunnit med ett pass på crosstrainern,kört magen och ben så nu är jag mööööööööööööör.Dags att hoppa in i duschen och njuta lite av tiden,sen blir det simskola med Ellen,vi åker nog hela familjen idag!!!!
I morgon så är det jobb för A och mig,barnen blir hemma med farfar och farmor och sen på em så kommer Maria C och ta med dom på bio i Stavby,go kompis:O)
Nu så ska jag dra mig till duschen och stå riktigt läääääääääänge och njuta av varm vattnet,mina skrämda muskler behöver nog det/Kramen

Inga kommentarer: