torsdag 16 februari 2012

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om....


....men jag skriver väl iallafall!
Sitter med en kaffekopp och trodde att jag skulle få en mysstund med Ellen,men hon deklarerade att hon hade annat för sig och det fick vi minsann ta ikväll...den ni!
Jag har nu arbetat klart för den här veckan och det känns skönt ,ska göra mig till lite och göra lite god middag och tända en massa ljus ,är mysigt att få skämma bort de mina:O)
I morgon så åker ju barnen på skolan och då ska jag dra mig till gymmet direkt och sen hem och fixa och dona lite så att eftermiddagen är fri då barnen kommer hem,är faktiskt därför som jag jobbar deltid för att helgerna inte BARA ska gå åt till hemmafixet.....
Annars så rullar livet på,känner oss lite låsta då vi har så svårt att komma iväg pga hund och ingen hundvakt...inte för att jag mot ngt skulle byta bort vårt charmtroll,men låst blir man.
Har kollat runt på en charter i Maj,men det blir nog till att ställa in allting(tur vi ej sagt ngt till barnen)...
Nu kom lilla fröken ner iallafall och tydligen så ska vi spela spel,så det är bäst att jag slutar nu!
Hej hopp

1 kommentar:

Katarina sa...

Ha en juvlig ledig helg Anette :O) Kram Katarina.