fredag 24 februari 2012

Saknar min familj


Inte för att jag missunnar dom att ha roligt,men jag saaaaaaaaaaaaaaknar dom!
Dom är i Järvsö och åker skidor hela dagarna,barnen är som vilda i backarna och tycker det är super roligt och igår så kom Henke och Elin upp så nu kan jag tänka att det är ännu roligare:O)
Jag har ngn jäkla förkylning som inte bryter ut till 100% men den  innebär taggtråd i halsen,snor och framförallt en jäkla huvudvärk som aldrig ger sig,suck!
Idag så är det iallafall Fredag och det skulle inneburit ledig dag men idag är det ju utbildningsdagen så det är bara att masa sig iväg,idag ska vi gå igenom exponering ´...sen måste jag storhandla och det har jag inge lust med alls´.
Ska träffa min kompis Maria J idag,men just i skrivande stund så känns huvudet som en sprängande ballong så jag får se om jag orkar efter utbildningen annars så blir det sängen för mig ikväll...måste få bli kvitt denna huvudvärk!
Ha en underbar dag allihopa

Inga kommentarer: