söndag 26 februari 2012

Idag är ingen vanlig dag....


...för det är Anders födelsedag,hurra,hurra,hurra!!!!
Idag så fyller min älskling 44 år och dessutom så kommer dom HEM!!!!!
Gissa om jag längtar efter att få krama och pussa på de mina,nyttigt att vara ifrån varandra några dagar så man får längta litegrann:O)
Vi ska fira Anders med lite paket,god middag och hur ska ett semmel monster firas om inte med en SEMMELTÅRTA!!!!!!!
Nuså ska ja ta och fixa lite med tvätten,men annars så ska jag slöa lite och kurera huvudvärken som inte riktigt vill släppa sitt grepp,men,men...snart så är dom hemma!
Kramen och ha en bra dag

2 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas du myst och firat ordentligt nu, och att ni ätit semmeltårta och fått rå om varandra ordentlgit <3 Att längta efter varandra är den bästa kryddan ever ;-D Och ja, nu börjar det härliga vårvintervädret, har njutit lite för dig med ;-D KRAM

Katarina sa...

:O) Vilken maffig och härlig semmeltårta. Vet inte om jag har sett någon sådan på Simon i år. Men det är ju kanon om man är många. Krya på huvdvärken. Kram Katarina :O)