torsdag 5 januari 2012

Jag vill ha snöööööööööööööööööööö

                                               Dags för påfyllning,behövs i backen:O)
                                                                   Moa och Elin

                                              Ellen stylar för mamma i liften,pajasen min:O)
                                                      Irene och Moa ,helt slut....fniss:O)
...... och jag VET att det finns snö i Jämtalnd och andra ställen men då jag nu  har liiiiiiiiiiiiiiiiiite långt dit så vill JAG ha snö HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR:O)
Var så mysigt i Järvsö,även om Dagmar blåst bort nästan allt så var det vitt,det snöade och barnen åkte skidor,fick rosor på kinderna och det var bara så underbart!
Ska planera in en Strömsunds tripp snart,måste bara få livet att gå ihop,man kvistar ju inte över på två dagar direkt med tanke på den långa resan!!!!!Jag vill ha syrran,Håkan och Otto närmre,jag missar ju så ofantligt mycket av hans framsteg,får ju inte se alla tokigheter han gör,är livrädd att han inte ska känna igen moster då jag kommer osv,det är nackdelen att bo så långt ifrån varandra:O(
Fast mina barn har en alldeles underbar kontakt med syrran och det har ju varit lika långt,så jag ska banne mig bli den bästa moster man kan vara,så det så!!!!!!!!
Kram på er alla

1 kommentar:

Katarina sa...

Anette! Kika in hos mig, du har något att hämta där. Kram Katarina :O)