onsdag 18 januari 2012

Ledig dag


Tjihoo,arbets veckan är över:O)
i morgon så är jag ledig i utbyte mot min utbildnings dag i fredags,så nu ska jag inte på jobbet förräns på Måndag....me like!
I morgon så ska jag åka och träna direkt då jag lämnat barnen,sen in till stan och handla presenter till våran tjej som blir 7 år nästa fredag,tänk vad tiden går!
Ni minns väl när Moa vart en stolt stora syster och allas våran envisa,starka,trollunge kom in i våra liv....känns som om det var i går:O)
Träningen jobbar jag med att få till som en rutin,men måste medge att ni jobbar jag verkligen med motståndet VARJE gång,men mår ju så mkt bättre efter varje gång,så snart så.....
Sen på Fredag,då smäller det ordentlgt ,för då ska jag nämligen på HIGH WAY STARS på Flustret och gissa om jag är nostalgisk!ÅRE säger jag baras,dom spelade jämnt på Bygget och vi hade så otroligt roligt och dom är så jäkla bra.
Biljetterna är helt slutsålda och det kommer att bli såååååå roligt och jag ska dansa tills fötterna blöder och sjunga tills strupen svider oh det är ju träning det med,fniss:O)
Kramen

Inga kommentarer: