tisdag 8 maj 2012


                                                         Första mötet med Otto


Jaha,här sitter jag i soffan och har en stund över,lugnet har lagt sig och jag tänkte passa på att uppdatera er på mitt liv(här och nu).
Idag så har jag jobbat,for iväg i morse och lämnade Moa hemma med Ellen själva,dom skulle åka bussen själv på morgonen,gissa om Ellen tyckte det var spännande:O)
Jag for iväg efter förmaningar om vägen,klockan och annat och jag riktigt såg och kände hur Moa tyckte jag var sååååååå tjatig,dom skötte sig galant och får förtroendet i morgon oxå:O)
Tränat på crossen ikväll,nu ätit en liten fruktsallad och kollar på tv:n.Ikväll så har jag även pratat med syrran och min älskade lilla systerson,som jag saknar så det gör ont i hjärtat..Kommer ju inte ihåg om jag berättat för er som läser bloggen att jag ska bli MOSTER igen,i okt/november så kommer skrutt nr 2....Ååååå vad det ska bli kul,men nuså längtar jag efter min favorit Otto,vill snusa och gosa...Varför ska det vara så långt emellan,men i sommar så ska vi umgås mycket,mycket,mycket!!!!!
Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: