lördag 19 maj 2012

Ja semestern har varit helt underbar och nästan inga missöden ,förutom ett klipp i Ellens öra!
Ett helt underbart hotell,fräscht genomgående,maten helt underbar,drickat kan ingen klaga på,bra service,varmt i havet,barnen har haft hur kul som helst och verkligen klarat sig bra,med All Inclusive så kan dom ju förse sig själva med precis vad dom vill,turkisk marknad och lite inköp,trevliga människor och Fritidsresor får högtsa betyg!!!!!
Ja som ni kan förstå så är jag/vi nöjda:O)
Har regnat litegrann men varje dag så har det varit mest sol,är även bra att det inte är stekhett då man reser med barn(tycker jag iallafall)så man minskar risken för att bränna!

I skrivande stund så är det bara jag vaken,förstår inte varför jag inte kan sova...men det är typ 1000000 saker att göra idag!
Smillas hundutsällning ska jag på,måste handla(ekar i kylskåpet),tvättmaskinen kommer att gå varm och sen kan jag lova att gräset har VÄXT,så det ska jag ägna mig åt idag!
Barnen längtar efter att leka med kompisarna sina,så det ska väl dom ägna sig åt och A brukar ju aldrig vara göralös....så nu så är vi hemma i vardagen igen,nöjda,belåtna,mindre blek än förut:O)
Kramen på er allihopa

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Härliga bilder!! :)

Katarina sa...

:O) Vad roligt att er resa blev lyckad. Det är ni värda. Det ser verkligen härligt ut. Jag längtar till min Kroatienresa, en vecka i Trogir. Kram Katarina :O)