torsdag 31 maj 2012

Jisses vad veckan gått fort och nu så har jag gjort helg och sitter och pustar över en kopp kaffe!


Veckan har innehållit jobb,hämtningar av barn från en massa aktiviteter och utflykter,hunnit med kompisträff och sen naturligtvis i mitt liv som i andras,alla andra sysslor som bara ska hinnas med!

Jag slutar ju 13.00 på Torsdagar och sen är det helg,så imorgon så ska jag dra till stan och handla mat,städa och tvätta så att allt sånt är klart,så kan vi ju ha helgen tillsammans utan dessa måsten!

Idag så fick jag ett roligt besked,ni ve ju att jag ska bli moster och nu vet jag dessutom att det är en...............KILLE!!!!!!.
Jag är så glad för syrran och Håkan och lille Ottos blir storebror,mosters hjärtegull...längtar så!
Nuså ska jag servera barnen med kompisar mellis,sen börja damma av lite,kan ju tjyvstarta så är inte allt kvar tills i morgon....
Roligare än så här blir det inte:O)
Kramen

Inga kommentarer: